Mən gay (“qey” oxunur) olmaq istəyirəm



Mən gay olmaq istəyirəm,
İnsanlara qoymaq üçün.
Gay olmaq istəyirəm kişiləri soymaq üçün.
Qız sevgilim acıq edəndə oğlan sevgilimin yanına gedib ona acıq vermək üçün
Sözün həqiqi mənasında ona-buna girmək üçün
Gay olmaq istəyirəm qucaq-qucaq, dolu-dolu
Deyirlər ki, Makedoniyalı İskəndərin də gay olubdur sağı-solu.

İndi belə deyəmmədiyim sözlərimi,
Süzdürəmmədiyim gözlərimi,
Dadmadığım həzzlərimi
Demək üçün, süzmək üçün, dadmaq üçün
Gay olmaq istəyirəm.
Gay olanda bir petux da gəlib evimin qabağında mənə ləkə ata bilməyəcək
Bu “ləkə” mənə vız gələr deyə evdə sakit yata bilməyəcək.
Əsgərliyə getməyəcəm,
Məhlə sööbətlərinə girməyəcəm,
Manıs qızla evlənməyəcəm,
Küçədə avara-avara şellənməyəcəm
(daha faydalı işlə məşğul olacam)
Kosmetikasız solacam
Metroseksuallara qoyacam
Qlamurları minet edəcəm
(onda dişləyib acığımı çıxacam)
Transsları sünnət edəcəm
(sora kəsdiyimi aparıb heteroların başına çaxacam)
Gay olmaq istəyirəm
Evdə danlaq götürməyim
Bilsinlər ki, nə zibiləm, əl çəksinlər məndən
Özgə penisi dəymiş təndən
Qızlara padxod dərdim olmasın
Naz edənin nazına salım
Ağzıma alım.
Bir az çalım
Erməninin düdüyündə
Desinlər ki, Artuşun Zaurudur
Deməsinlər düdük bizim balabandır
Türk elləri biyabandır
Oğuzlardan gay çıxmayıb
Oğuzlarda kişi kişiyə çaxmayıb -
Sən bizlərdən deyilsən,
Dolma davası etməmək haqqına sahibsən,
Erməni ola bilərsən,
Türkəm desən, şeyimizi yeyərsən.
Mən gay olmaq istəyirəm
Lider tv-dən qorxmamaqçün
“Seksdə qadağa yoxdur” deyib yalançılıqda qoxmamaqçün.
Gay olmaq istəyirəm,
Açım qoyum hər nəyim vardır,
Deyilən söz yadigardır,
El bilir ki sən mənimsən,
Gaylərin məskənisən
Bir petuxun 10 il işlənmiş götünə də dəyməzsən
Ama sənin uğruna necə hetero gənclər gedir türmələrə,
Mənim kimi gaylərin ağzı çatır məmələrə.
İmkan verin, mən gay olum
Hörmət etmədiyiniz bir şey olum.
Bu ölkədə adətlərə, siyasətə,
Hörmətə,
Rüşvətə,
Girməyə, çıxmağa
Götünə-başına yaxmağa...
Yad olum,
Zad olum
Şey olum
Gay olum.

Comments